Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να επικεντρωθεί στην προσπάθεια θεσμικής αναβάθμισης και οικονομικής υποστήριξης της δημόσιας εκπαίδευσης, ασχολείται με το πώς θα περιορίσει δραστηριότητες και επισκέψεις στο εξωτερικό.

Είναι λυπηρό ο Υπουργός Παιδείας που είναι και πανεπιστημιακός δάσκαλος να υιοθετεί τέτοιες δογματικές και ισοπεδωτικές προσεγγίσεις περιορίζοντας τις ευκαιρίες καλλιέργειας των μαθητών.

Προοδευτική επιλογή θα ήταν να υποστηρίξει αυτές τις δραστηρίοτητες και στη δημόσια εκπαίδευση μέσω της ενίσχυσης των οικονομικά αδυνάτων μαθητών. Οι αναγκαίοι πόροι θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν από την επαναχρησιμοποίηση των βιβλίων κάθε χρόνο όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο, την ένωση του δυσανάλογου αριθμού σχολικών μονάδων με παράλληλη διατήρηση των θέσεων και άλλα μέτρα.